Enter Keyword

Meal Shakes Shaklee; Makanan Segera Yang Berkhasiat Sesuai Untuk Semua!

Assalamualaikum, salam sejahtera..

Ramai yang tidak sedar bahawa sarapan adalah rahsia untuk kekal sihat bertenaga sepanjang hari. Bayangkan jika kita yang bekerja atau anak-anak yang pagi-pagi menuju ke sekolah tanpa sarapan pagi yang berkhasiat, bagaimana agaknya prestasi mereka sepanjang hari?

Tanpa pengambilan sarapan walaupun sekeping roti, kita mungkin akan:

  • tidak dapat memberi tumpuan untuk masa yang panjang
  • kurang peka
  • lambat respons
  • mengantuk dan lapar
  • kandungan gula dalam darah menurun
  • produktiviti kerja / pembelajaran juga menurun


Meal Shakes Shaklee

-Meal Shakes Shaklee menyediakan  hidangan lengkap 24 jenis vitamin dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian.

-Diperbuat daripada bahan semulajadi- buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain.

-Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protein yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga dewasa.

-Lactalbumin mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin, lactoferrin, bacteriolysin dan sebagainya.

-Sangat sesuai untuk semua golongan- bayi, pelajar, kanak-kanak membesar, ibu mengandung, atlet, vegeterian, orang sakit, orang sibuk bekerja atau orang yang selalu mengambil makanan segera.

Manfaat utama:
  1. Membantu tumbesaran- mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar
  2. Anti-oksida- mengandungi vitamin A,C, E zink, selenium yang merupakan agen antioksida yang bertindak melawan  jangkitan dan  melambatkan proses penuaan
  3. Mengembalikan seri wajah- vitamin B, zat besi, copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberi kompleksi wajah/kulit yang cantik
  4. Detoksifikasi- kaya dengan serat larut yang membantu membuang lemak  berlebihan dan sisa buangan dari usus dan perut.
  5. Rasa lazat- rasa vanilla dan sangat wangi memberi kesegaran apabila dicampur bersama-sama minuman kegemaran yang lain.
  6. Tidak mengandungi perasa dan pewarna tiruan

Ingin dapatkan Meal Shakes anda hari ini? Hubungi:
Su 013-2369434 / emel butik.annajah@gmail.com / facebook.com/Saya-Mahu-Sihat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan